Styreportalen gir deg full kontroll over alle dokumenter, innkallinger, og er den perfekte samhandlingsportal for hele styret og bedriftens ledelse. Her er alt samlet på en felles plattform, brukervennlig og oversiktlig.
Du er her:
Alt samlet på et sted.
MyAmesto er vår egen kundeportal. Portalen brukes til kommunikasjon og filoverlevering mellom deg som kunde og våre medarbeidere. Enkelt og effektivt!
På denne nettsiden finner du pålogging, opplæringsvideoer, nyheter og informasjon om systemoppdateringer (release) status, support og sikkerhet.
Dette er MyAmesto.
I denne filmen tar vi deg igjennom de viktigste funksjonene i MyAmesto. Bruk 3 minutter av din tid på å sette deg inn i hvorfor det er så viktig at dialogen mellom oss skjer via vår kundeportal.
SYSTEMOPPDATERINGER
Her vil du finne alle systemoppdateringer (releases) til kundeportalen MyAmesto. For å skape en enda bedre kundeopplevelse utvikler vi nye funksjoner fortløpende fremover. Disse er basert på innspill fra både kunder og ansatte. Følg med!
System status
Her finner du status på systemet og om det er noe feil knyttet til pålogging eller andre utfordringer vi har støtt på.
SUPPORT
Ønsker du å rapportere feilmeding, eller har andre systemhenvendelser fyller du inn skjema på siden her. Alle saker får et eget supportnummer og blir tatt hånd om av systemansvarlige. Vær oppmerksom på at denne kommunikasjonskanalen ikke bør brukes til å sende sensitiv eller konfidensiell informasjon.
FAQ
Her finner du svar på ofte stilte spørsmål fra våre kunder. Lurer du på noe annet innenfor lønn, HR eller regnskap kontakter du Amesto teamet ditt. Har du tekniske spørsmål som du ikke finner svar på bruker du skjemaet på support siden.
OPPLÆRINGSVIDEOER
Under "Training" finner du en rekke opplæringsvideoer til hvordan du kan komme i gang med kundeportalen MyAmesto. Her kan du også se hvordan du logger inn, finner dokumenter, saker etc.
SIKKERHET OG TRUST
Her kan du lese mer om spesifikke sikkerhetstiltak på kundeportalen MyAmesto. For å sikre at vi leverer teknologi og tjenester som våre kunder kan stole på, har vi etablert Amesto Trust Center. Målet er å gi deg som kunde all den informasjonen du trenger om oss som tjenesteleverandør.
REGNSKAPSROBOTEN SEMINE ER HER
Morgendagens regnskapsløsning.
Er du en innovativ leder som vil effektivisere og gjøre besparelser? Da er Semine svaret, for hun er morgendagens regnskapsløsning. Semine er en regnskapsrobot som bruker maskinlæring og kunstig intelligens til å strukturere og standardisere data i en inngående faktura. Semine er banebrytende i sitt slag, og resultatet er langt høyere automatiseringsgrad.